پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ مقاومت اسلامی گردان های حزب الله عراق تأکید کرد که ترور اسماعیل هنیه بیانگر ناتوانی دشمن در مقابله با اسلوب های مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقاومت اسلامی گردان های حزب الله عراق چهارشنبه تأکید کرد که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانگر ناتوانی دشمن در مقابله با اسلوب های مقاومت است.

گردان های حزب الله در بیانیه ای گفت: نقشه دشمن صهیونیستی آمریکایی، خیانت و کشتار کودکان و غیرنظامیان است، اگر آتش جنگ شعله ور شود، مردان در مقابل او محکم می ایستند و خودکامگی او را در میدان های جهاد در هم می شکنند.

حزب الله عراق ادامه داد: ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس توسط دشمن بیانگر ناتوانی وی در مقابله با اسلوب های مقاومت در میدان جنگ است.

گردان های حزب الله تصریح کرد: خون اسماعیل هنیه به دست دشمن صهیونیستی- آمریکایی در محل اقامتش در تهران خیانتکارانه ریخته شد تا دشمن تمام قواعد درگیری را زیر پا بگذارد با این گمان که این کار باعث شکسته شدن عزم رزمندگان مقاومت در فلسطین می شود، اما چگونه می تواند چنین چیزی امکان دارد، حال آن که آزادگان رگ هایی دارند که خون مردانگی و مقاومت در آنها جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha